Informujemy, że zmianie uległy wymagania dotyczące weryfikacji oświadczeń złożonych przez mieszkańców w ramach naboru do konkursu "Granty PPGR - Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym".
Gmina Dzierżoniów (Wnioskodawca), została zobowiązana do weryfikacji złożonych oświadczeń w zakresie zatrudnienia w PGR na podstawie udokumentowania ich następującymi załącznikami: zaświadczeniami lub innymi dokumentami wystawionymi przez instytucje organów publicznych (świadectwo pracy, umowa o pracę, zaświadczenie z KOWR, zaświadczenie z ZUS lub inny dokument wydany przez instytucję publiczną poświadczający zatrudnienie w PGR).
Według zaktualizowanych informacji od Komisji Przyznającej Granty, zeznania osób fizycznych nie stanowią podstawy do uznania prawidłowego poświadczenia zatrudnienia w PGR.
W związku z powyższym rodzice/opiekunowie prawni oraz osoby pełnoletnie składające oświadczenie we własnym imieniu proszone są o dostarczenie dokumentów potwierdzających fakt zatrudnienia w PGR do Urzędu Gminy Dzierżoniów (Biuro Obsługi Klienta) w terminie do 10.12.2021 r. w godzinach pracy urzędu.
Brak przedłożenia wymaganych dokumentów może skutkować odrzuceniem złożonych oświadczeń.
Osoby, które dostarczyły już ww. dokumenty nie muszą tego robić ponownie.
W przypadku pytań, informacji w sprawie udzielają pracownicy Urzędu Gminy w Dzierżoniów,
tel.: 74 832 56 81.
Źródło:
https://www.ug.dzierzoniow.pl/wydarzenia/granty-ppgr-wazny-komunikat